#1 Skrevet Mai 15, 2011 Jeg skal montere litt bilstereo i A8 min, lurer bare på hvordan man får løs sidene av midtkonsollen ? Dette er en 96 modell A8. Ville bare få løs de to panelene som sitter på hver side av midtkonsollen, for å kunne komme til bedre oppunder dashbordet. Disse sitter vel i noen klips regner jeg med, ville bare slippe å ødelegge så mye. Takker for svar. Mvh. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2011 Ingen som vet hvordan disse sitter ? Mvh. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2011 bump ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2011 sitter to skruer litt over midten av platene i fotbrønnen, dekk med plastdeksel med filt på, så er litt vriene å se, men du finner de med litt leting. etter det jeg husker er det en skrue per side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...