Single frame front Audi A6 C5 99

Anbefalte innlegg

Jeg driver å leiter etter en bra single frame kit til Audi'n

På de fleste jeg har funnet, stikker grillen ganske langt ut.

 

Noen som har vært borti et kit som ikke stikker ut i det hele tatt eller ganske minimalt iværtfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter endel forsking på nett, ser det ut til at RDX racedesign sine ser meget bra ut.

Men noen som vet om det finnes et norsk firma som distribuerer disse frontene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en på hamar med en hvit a6 den fronten ser ganske bra ut. men kommer ikke på navne hans. tror kansje han jobber på møller hamar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en på hamar med en hvit a6 den fronten ser ganske bra ut. men kommer ikke på navne hans. tror kansje han jobber på møller hamar.

Den bilen er ombygd til A5 front så tror det kansje blir litt mer jobb enn planlagt da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor handlet du ikke en nyere A6 som har slik front originalt? Tror aldri jeg hadde giddi å kjøpt en bil hvor fronten må bygges helt om for at jeg skulle like bilen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor handlet du ikke en nyere A6 som har slik front originalt? Tror aldri jeg hadde giddi å kjøpt en bil hvor fronten må bygges helt om for at jeg skulle like bilen....

Fordi det koster peng. :P

Pluss at jeg liker å holde på å puske med sånt. Kjedelig å bare kjøpe alt man vil ha :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen er ombygd til A5 front så tror det kansje blir litt mer jobb enn planlagt da:p

Jaja.. Kommer ann på hva som må gjøres.

Noen som vet om han er medlem her i klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi det koster peng. :P

Pluss at jeg liker å holde på å puske med sånt. Kjedelig å bare kjøpe alt man vil ha :P

 

Koster penger og myyye tid om du skal få en slik front til å passe inn på din bil, uten at det ser "balle" ut. Men er en fri verden, bare bla deg litt igjennom "du gjør det feil tråden" så får du i alle fall inspirasjon til å kanskje gå for noe litt mere subtilt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quality Wheels & Tuning fører RDX. Mulig de kan skaffe.

 

http://qwt.no/

 

Sendt melding til de nå. Venter på svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.