#1 Skrevet Mai 16, 2011 Hey folkens Har ei venninne som har kjøpt en polo 96mod 1.4, som dør ut på tomgang når hun bremser opp i lyskryss osv. Noen som vet hva dette kan skyldes? Har dessverre ikke kjørt bilen selv enda, derfor ikke så mye info.. Håper noen kan ha noe tips Husker min A4 1.8 var slik med gåen LMM. Har den noe tomgangsregulator som kan kødde? Hansi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2011 Det første jeg ville sjekket er om motoren suger falskluft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2011 Det første jeg ville sjekket er om motoren suger falskluft x 2 Falsk luft kan sjekkes med startgass rundt potensielle lekkasje punkter... Dersom tomgangen øker når du sprayer, da har du lokalisert lekkasjepunktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2011 Takker begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...