#1 Skrevet Mai 16, 2011 Hei. Har kjøpt no foringer fra 034 Motorsport, og når jeg kikker på bilen så skjønner jeg plutselig ikke hvor disse foringene skal hen. Er en 96 S6 -Subframe Bushings, Rear, Polyurethane, UrS4/S6 -Rear Diff Carrier Mount Pair, UrS4/S6 Noen som har byttet disse og kan gi meg ett tips. He he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2011 Hei.Har kjøpt no foringer fra 034 Motorsport, og når jeg kikker på bilen så skjønner jeg plutselig ikke hvor disse foringene skal hen. Er en 96 S6 -Subframe Bushings, Rear, Polyurethane, UrS4/S6 -Rear Diff Carrier Mount Pair, UrS4/S6 Noen som har byttet disse og kan gi meg ett tips. He he Må titte under Subframe = Travers. Mulig det går å løsne på traversen for å dytte disse på plass. De rear diff carrier foringene skal vel i front av diffen. Ser det når du ser under der. Kan løsne på den tverrbjeken som den er festet i for å sette på de nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2011 Takk. ja det lønner seg ofte å kikke under bilen. he he. Men da får jeg ta en titt til under der og se om jeg nå forstår litt mer. he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...