#1 Skrevet Mai 18, 2011 Bilen min har utslitt indre styrestag på førersiden. Det har aldri blitt skiftet før, så er fortsatt av typen der endeleddet og alt innover er i ett stykke. Har kjøpt nytt, der det er delt. Er dette noe jeg klarer å bytte selv, eller krever det spesialverktøy/ kunnskap? Edit; Er snakk om en 1990 golf 1.8 RP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2011 Bilen min har utslitt indre styrestag på førersiden. Det har aldri blitt skiftet før, så er fortsatt av typen der endeleddet og alt innover er i ett stykke. Har kjøpt nytt, der det er delt. Er dette noe jeg klarer å bytte selv, eller krever det spesialverktøy/ kunnskap? Edit; Er snakk om en 1990 golf 1.8 RP. det klarer du helt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2011 Fant en DIY på vwvortex, ser ikke så altfor avansert ut nei Men bilen må uansett ha seg en hjulstillingskontroll så spørs om ikke verkstedet skal få ta seg av dette i samme slengen, ser ikke ut som det er noe som burde ta de veldig lang tid( les: pris) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2011 Fant en DIY på vwvortex, ser ikke så altfor avansert ut nei Men bilen må uansett ha seg en hjulstillingskontroll så spørs om ikke verkstedet skal få ta seg av dette i samme slengen, ser ikke ut som det er noe som burde ta de veldig lang tid( les: pris) hehe ser den er alltid greit å ha forstillinga rett så sparer du (les:penger) angående dekk slitasje å sånnt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...