Airbag sensor b-stolpe Passat 3bg

Anbefalte innlegg

Halla. En kompis skal kjøpe seg 3bg: smil : Så der var det en gåen sensor. Noen som veit om det er mye jobb? B-stolpen. Blir det midt på bak?:P

Noen veit hva denne sensoren koster ca?: )

Takker for all hjelp:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at det er veldig mye jobb.

Bare husk å koble fra minus på batteriet før han gjør noe med sensoren. Starter han bilen/har på tenninga når sensoren er borte, så vil han få en feilmelding som må fjernes med kabel. (ganske enkelt det da).

http://www.bildeler.no har vi jo rabatt hos. Sjekk delenummer og så spør dem om pris :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at det er veldig mye jobb.

Bare husk å koble fra minus på batteriet før han gjør noe med sensoren. Starter han bilen/har på tenninga når sensoren er borte, så vil han få en feilmelding som må fjernes med kabel. (ganske enkelt det da).

http://www.bildeler.no har vi jo rabatt hos. Sjekk delenummer og så spør dem om pris :-)

Takk:D Hvis jeg har forstått det rett så er det midt stolpen på venstreside? : ) Er bare å bytte sensor og starte den igjen så blir lampa borte?: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs alvorlighetsgraden av feilen tror jeg. Det beste er å kjenne noen med kabel, gjerne før man kjøper bilen, sånn at man får sjekket for andre feil også.

Jeg har en pip på "Airbag/b. tensioner" på ca. hver hundrede start, men den legger ikke igjen noen feilmelding som får lampa til å lyse.

Lurer på om at når lampa først har blitt tent, så lyser den til koden er fjernet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs alvorlighetsgraden av feilen tror jeg. Det beste er å kjenne noen med kabel, gjerne før man kjøper bilen, sånn at man får sjekket for andre feil også.

Jeg har en pip på "Airbag/b. tensioner" på ca. hver hundrede start, men den legger ikke igjen noen feilmelding som får lampa til å lyse.

Lurer på om at når lampa først har blitt tent, så lyser den til koden er fjernet.

Den var lest for feilkoder og da var det føler i b-stolpen som var ødelagt. Hmm, rart. Må man kode bort det egentlig a på vw?: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ta en "clear codes", fort gjort med billigkabel det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ta en "clear codes", fort gjort med billigkabel det.

Hæ?:P får kjøpt den hvor a?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.