#1 Skrevet Mai 18, 2011 trenger litt hjelp til og sette en pris på bilen min,for og se om det er noen vits og selge den. bilen er en 1991 audi 80 quattro 2.0 16v (140hk) fikk noen mangler på eu i dag,og orker ikke og bruke noe mere penger på den. manglene ble: tåke lys bak rygge lys skilt lys lekasje v.støtdemper foran oljelekasje motor/gear midtre lydemper begyner og bli dårlig eksos lekasje katalysator v.hjulager foran løst batteri h.stab link bak for en som kan skru,er jo ikke dette så mye,er vel oljelekasjen og støtdempern som er mye av jobben. satte også på nytt rustfritt bakre eksos del for 2 år siden,kjøpt fra customautocraft,4 nye piggdekk på alu,8 sommerhjul på alu. stor stereo,oppunder 6 sifret nypris,bygget av installbay på hamar. bilder av haugen: bilder av mangler/skader. + at det er lakkskader rundt takluken. bilde av anlegget: har selvfølgelig deksler som er perfekt tilpasset ,er kun toppen av forsterkerene som synes,sitter 2 stk hertz 12" spl elementer i bandpasskasse med port ut gjennom skiluken. kan selvfølgelig selges uten anlegg,men hva vil dere si at prisen bør ligge på?uten anlegg. har også skiftet endel deler siste årene. varmeregister ble byttet i vår v og h lenkearmer foran ble byttet i fjord sommer endeledd h.side bak-bærekuler h,v side foran ble byttet sommeren 2009 komplett fordeler ble byttet 2009 radiator ble byttet for ca 4 år siden defa pakke med motorvarmer,kupevarmer og batterilader beklager de dårlige bildene,og en nyvasket bil,som ikke lenger ser nyvasket ut:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2011 Hmm, finn ut en grei pris, så skal jeg vurdere litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2011 er akkurat det jeg lurer på da:p har ikke peiling på hva en grei pris er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2011 ingen som har peiling på ca verdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2011 ville sagt mellom 10 og 15 tusen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2011 ville sagt mellom 10 og 15 tusen. X2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2011 Ja, skulle til å skrive det samme. En kompis solgte enn sånn 80 quattro eu godkjent et år, tror den gikk for 15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2011 ok,får se om jeg selger den,ellers så er det fint og leie prøveskilt og leke litt i vinter også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2011 om noen er interesert i og kjøpe bilen her,så er det mulig og få tatt en kikk fra torsdag-søndag. fikk kontrollseddelen fra eu på lørdag,og dette er manglene: pkt bed. mangel. 4.9 1 skiltlys 4.10 1 ryggelys 4.13 2 batteri løst 5.4 2 stabilisator h bak slakk 5.8 2 hjullager v side foran ulyd 6.9 2 eksos lek katalysator 8.2 2 avgass ikke målbar pga lekasje 8.4 2 div oljelekasje,kontr.etter motorvask(lekasje fra toppen ved eksos manifold stereon skal demonteres,men kan vurdere og selge den for rett pris,er laget for og passe i b3,defa warmup skal muligens demonteres,kommer an på om det er i nye bilen. rs4 hjulene kan selges utenom,eller for noen kroner extra. så om noen vil sjekke den ut,send pm,kommer ikke til og legge den ut på finn eller noe,så blir den ikke solgt her,så presser jeg den på jobben. så får jeg bare håpe at golfen er i like bra stand som den ser ut på bildene: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2011 Hvor du bor da? Har en bror som snart skal ha bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2011 Hvis du skal presse den, så prøver jeg da med ett skambud! 5000kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2011 bor ca 2 mil nord for hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...