Treff: 24h du Mans, Revetal Edition!

Anbefalte innlegg

24 heures du Mans!

 

HD-affiche-24-heures-du-mans-2011.jpg

I år, som flere år tidligere, vil vi på Fossan åpne hjemmet vårt for å feire Audis gjentagende suksess i et av verdens hardeste race: LeMans 24 timers løp!

I den anledning inviterer vi lokallagsmedlemmene til 24 timers bilfest!

I år stiller Audi med helt ny bil, og tre fabrikklag. Det holder til å fylle pallen, og Peugeot safer med 4 lag i år, inkludert Oreca. Deltagerliste her.

 

start-of-the-1966-le-mans-24-hours-race.

 

Info:

Løpet starter kl. 1500 lørdag 11. juni, vær ute i god tid til starten hvis du vil se bilene dra avgårde!

Vi satser på å ha fart i grillen første gang fra kl. 1700, ta med mat&drikke som du lyster! Vi kan selvfølgelig spise mange ganger utover.. :P

Som i fjor setter vi opp telt med prosjektor og storskjerm på terrassen, og det blir også varme fra taket i teltet, men kle deg godt (husk vi er i Norge..) og ta gjerne med et pledd el.l. til kvelden.

Har du tenkt å følge løpet i alle 24 timene, kan det hende du bør vurdere overnattingsmulighet, f.eks. telt. (Ingen overnatting inne dessverre, og overnatting i bil er i følge Heine oppskrytt..)

 

Parkering så langt som mulig på nedre plass, følg skilting.

Ta kontakt hvis du ikke vet hvor vi bor, så lager vi en kjapp beskrivelse!

 

Kjekt å vite hvor mange som kommer så vi kan planlegge bord&stoler etc, så si GJERNE fra om du kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer men rekker nok ikke starten da jeg ikke er hjemme fra jobb før kl 15.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer, men ikke før utpå natten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer, men det blir nok IKKE noe overnatting, verken i bil eller telt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi's looking sharp! Dette kan bli veldig spennende, jeg fikk 24h-kopp av konemor til bryllupsdagen, så jeg er klar! :D

 

!BkeRNVQBWk~$(KGrHqEH-D8EtW,EFpJ5BL(tbjV

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sender SELVFØLGELIG også Formel1-kvalifiseringen på lørdag!! :D

 

(Stort telt på terrassen utgår siden vi ikke blir så mange, så man *må* ikke ha ekstra varme klær selv om paviljongen selvfølgelig kan benyttes hvis man vil sitte ute og spise!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, som nevnt tidligere..! Kanskje til og med i en av mine egne biler, og ikke BMW'n til ho mor...

Hva har skjedd med verden..? :confused:.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sikkert til å sjokkere alle, men jeg stikker nok bare innom for det sosiale sitt skyld da jeg ikke er så opptatt av løpet : oppgitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.