#1 Skrevet Mai 18, 2011 (endret) 24 heures du Mans! I år, som flere år tidligere, vil vi på Fossan åpne hjemmet vårt for å feire Audis gjentagende suksess i et av verdens hardeste race: LeMans 24 timers løp! I den anledning inviterer vi lokallagsmedlemmene til 24 timers bilfest! I år stiller Audi med helt ny bil, og tre fabrikklag. Det holder til å fylle pallen, og Peugeot safer med 4 lag i år, inkludert Oreca. Deltagerliste her. Info: Løpet starter kl. 1500 lørdag 11. juni, vær ute i god tid til starten hvis du vil se bilene dra avgårde! Vi satser på å ha fart i grillen første gang fra kl. 1700, ta med mat&drikke som du lyster! Vi kan selvfølgelig spise mange ganger utover.. Som i fjor setter vi opp telt med prosjektor og storskjerm på terrassen, og det blir også varme fra taket i teltet, men kle deg godt (husk vi er i Norge..) og ta gjerne med et pledd el.l. til kvelden. Har du tenkt å følge løpet i alle 24 timene, kan det hende du bør vurdere overnattingsmulighet, f.eks. telt. (Ingen overnatting inne dessverre, og overnatting i bil er i følge Heine oppskrytt..) Parkering så langt som mulig på nedre plass, følg skilting. Ta kontakt hvis du ikke vet hvor vi bor, så lager vi en kjapp beskrivelse! Kjekt å vite hvor mange som kommer så vi kan planlegge bord&stoler etc, så si GJERNE fra om du kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2011 Kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2011 Kjeme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2011 Vi kommer men rekker nok ikke starten da jeg ikke er hjemme fra jobb før kl 15.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2011 Kommer, men ikke før utpå natten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2011 Vi kommer, men det blir nok IKKE noe overnatting, verken i bil eller telt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2011 Audi's looking sharp! Dette kan bli veldig spennende, jeg fikk 24h-kopp av konemor til bryllupsdagen, så jeg er klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2011 (endret) Vi sender SELVFØLGELIG også Formel1-kvalifiseringen på lørdag!! (Stort telt på terrassen utgår siden vi ikke blir så mange, så man *må* ikke ha ekstra varme klær selv om paviljongen selvfølgelig kan benyttes hvis man vil sitte ute og spise!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg kommer, som nevnt tidligere..! Kanskje til og med i en av mine egne biler, og ikke BMW'n til ho mor... Hva har skjedd med verden..? .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2011 Kommer sikkert til å sjokkere alle, men jeg stikker nok bare innom for det sosiale sitt skyld da jeg ikke er så opptatt av løpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...