Elektrisk justering på lykter - Audi 80 B4

Anbefalte innlegg

Heisann!:)

Fått meg noen nye orignal lykter til B4'en, men lå merke til at dem har el justering! Mitt spørsmål er da, om det går forsatt an og justere manuelt, og om eg bare kan fjerne motorn? Eller må eg blokke hullet på noen måtte?:)

har ikkje el justering på audien ser du!;)

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lykter uten el-motor sitter det en "skrue" eller "plugg" som du kan bytte rundt med el-motoren, slik at el-motoren kan flyttes over, eller motsatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ha motorene stående i du. Det endrer ikke noe på den manuelle lyktejusteringa, så kan du jo velge om du vil koble opp el. justering ved en senere anledning.

Hvis de på noen måte er et irritasjonsmoment for deg, så setter du bare over disse "pluggene" som står i de gamle lyktene dine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar!:) Ferdig og lakke "e-codes" som eg har sett det blitt kalt nå,så bare te og vaske dem og fyre på i mora! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.