#1 Skrevet Mai 19, 2011 Skal lufte bremsene på S2en etter at jeg fikk montert cayenne bremser. Men på disse caliperne er det lufting både på den indre og ytre delen, da det er stempler på begge sider. Er det noe bestemt rekkefølge dette skal gjøre på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2011 Starte lengst vekk er hovedregelen, samme bruker jeg på calipperne. Altså starte ytterst også lufte innerst etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2011 Starte lengst vekk er hovedregelen, samme bruker jeg på calipperne. Altså starte ytterst også lufte innerst etterpå. Takk for det. Hvilken bremseveske er anbefalt for bruk til vei og litt bane? Er vel noe med Dot 4 og 5 og sånn? Og hvordan er det og bytte? Må man tømme systemet på noe vis, før man fyller ny veske og lufter? Vet ikke hvilken type væske forrige eier brukte på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...