#1 Skrevet Mai 19, 2011 (endret) Bronsetonet sideruter til Golf/jetta 1 4 dørs selges. 8ruter totalt med pakninger og chromelister. ok stand. selges for selvkost 700,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2012 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2012 ligger her enda, sjeldne ruter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2012 Skulle gjerne hatt disse, men du sender vel ikke ruter regner eg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2012 jeg fikk dem tilsendt selv så fullt mulig bare du dekker frakten. evnt har du noen flisekompaniet butikk i nærheten av deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2012 Aha tror det er flisekompaniet butikk i stavangerområdet ja har du kontakter der? eg vil gjerne kjøpe de kan skal sjekke om det er en butikk i området:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2012 Vi har butikk på Forus, jobber på HK til kompaniet får iallefall tryggere frakt enn posten. kan sjekke pris med en av sjåførene i morgen evnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2012 Vi har butikk på Forus, jobber på HK til kompaniet får iallefall tryggere frakt enn posten.kan sjekke pris med en av sjåførene i morgen evnt. Flott takk. gi meg en lyd evt så setter eg inn penger til deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 20, 2012 (endret) den er god Lagt til etter 2 dager 15 timer: Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...