#1 Skrevet Mai 19, 2011 Skal lakkere felgene å lurer fælt på hvilken farge jeg skal ha.. Har stusset litt på mattsvart men er skeptisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2011 Hvit ? hadde hvite 19"ere av annet merke på min gamle svarte B6. etter min mening kler mørke biler hvite felger, men smaken er 2 delt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2011 Synes og mørke biler skal ha hvite / lyse felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2011 Grå? Med svarte blir det vanskelig å se størrelsen osv, blir litt borte liksom er du attention whore kan du ha noen farger, lilla, rosa eller grønt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2011 Orange sammen med svart er jo bestandig rått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2011 Grå? Med svarte blir det vanskelig å se størrelsen osv, blir litt borte liksom er du attention whore kan du ha noen farger, lilla, rosa eller grønt nja den er jo nesten grå nå Er ikke attentio whore så blir uaktuelt med slike farger Orange sammen med svart er jo bestandig rått? hmm, kansje matt svart med en orange eller rød ring rundt kanten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...