#1 Skrevet Mai 19, 2011 hei. tenkte å ta vekk vindusvisker motor samt vindusviskeren på bakluka på audien min, å kjøre "clean look" men mitt spørsmål er, hvordan er vanligste måte å tette hullet på? får man kjøpt plugg til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2011 hei.tenkte å ta vekk vindusvisker motor samt vindusviskeren på bakluka på audien min, å kjøre "clean look" men mitt spørsmål er, hvordan er vanligste måte å tette hullet på? får man kjøpt plugg til dette? Jeg kjøpte rett og slett plugg på Thorsov. Kosta 40 kr for 5 stk. Det var da en helt vanlig svart plast plugg. Tok også Tec7 langs kanten og bak for å være sikker på at det ble helt tett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2011 Er vel mange som kjøper herfra også.. http://www.gecleant.de/shop/index.php?lang=en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2011 se der ja, takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2011 Ellers har de her: http://www.partsandretards.no/diverse/glassplugg-bakrute/glassrute-plugg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2011 Har kjørt i over to år med de samme to sirlig tilskjærte stripene med elektrotape, funker overraskende bra.. Synes allikevel disse andre metodene virker bedre, og flere har også funnet en 'perfekt' propp på bilxtra, har jeg hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2011 Bestilt Hvordan blender dere slangen forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2011 Har fjernet bakviskeren jeg også og satt i en dekkbrikke fra biltema med litt sika i mellom. Til spyleslangen fant jeg en skrue som passen godt inn i slangen, skrudde til og teipet godt rundt alt til slutt. Ble spunst-tett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2011 Har fjernet bakviskeren jeg også og satt i en dekkbrikke fra biltema med litt sika i mellom.Til spyleslangen fant jeg en skrue som passen godt inn i slangen, skrudde til og teipet godt rundt alt til slutt. Ble spunst-tett Gjorde samme jeg også og det funker, men er ikke så dumt å tømme tanken først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2012 Vet hvertfall at på nyere VAG så skjønner hjernen på bilen at bakruteviskern ikke er der når du fjærner den. Så du trenger ikke tette slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2012 Er det noen av dere som har gått til det skrittet og byttet ut vindusviskerhendelen med en uten bakrute-funksjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 22, 2012 Godt tips å bare plugge igjen hullet! Så slipper jeg å bruke 2000 kroner på en ny motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...