#1 Skrevet Mai 19, 2011 Hei, Trenger sårt et dashbord til mitt prosjekt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=131118 Hvis du klarer å skaffe et dashbord som er identiskt med det jeg har uten sprekker, da dette er skumgummibelagt med vinyl/sky som ofte sprekker....så er du 700,- rikere hvis handelen blir gjennomført. Regner med at det finnes noen på forumet som har litt mer oversikt over deler enn hva jeg selv har. Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2011 er det ikke lettere, og kanskje billigere å få det trekt om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2011 Kan være, men foretrekker orginalt;) Mulig det blir eneste resultatet. Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2011 hvordan vet du at det dashbordet du kjøper ikke kan ha vært trekt om en gang i tiden? man trekker det jo bare opp i nøyaktig samme stoff/farge/mønster. da er det jo "orginalt", bare bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2011 Sant sant.... Men da får jeg kjøpe et omtrekt et da, så slipper jeg å ødelegge det jeg har enda mer om omtrekkingen ikke skulle bli bra.... Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2012 BUMP! Trenger dette fortsatt! Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...