#1 Skrevet Mai 19, 2011 skal bytte motor på min 92' audi 100 2.8Q avant, og i den anledning tenkte jeg å se på hva som kan byttes i samme slengen fordi det kan være vanskelig å komme til ellers. ny motor blir byttet pakninger på, eventuelt overhalt før montering. dette er hva jeg til nå har tenkt kan skiftes ved motorbyttet: - clutch og utløser lager - styre stag håper noen som har byttet motor i disse bilene før kan komme med anbefalninger på andre ting som kan være kjekt å bytte i samme slengen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2011 regreim og termostat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2011 regreim og termostat det vil bli gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2011 kom til å tenke på... er det kanskje kjapt og enkelt å bytte høyre og venstre tettering på girkassen med det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2011 noen flere innvendinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2011 hvordan er det å bytte motorfester på denne motoren? mye knot, eller går det greit å bytte i ettertid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2011 tetning på inngående aksel i girkasse og utgående på motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...