#1 Skrevet Mai 20, 2011 Hei Nå som dollaren er så lav, noen som vet om link til firma i USA som trimmer vw/audi 1,6 og 1,8 motorer? Da "natural aspiratet" Altså ikke turbo eller nå slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2011 Du kan jo kjøpe fra German Auto parts! ECS Tuning og Autotech Sport Tuning har også litt forskjellig snadder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2011 Nå vet jeg ikke hva slags motor/bil du tenker til, men jeg tipper du har litt i kikkerten de gamle 8V motorene? 1.8 112hk utgaven har man funnet i fler av bilene der borte, men så fort du skal sjekke for 1.6 og 1.8 av mer standard utgave er det ofte motorer de aldri har hatt hos seg. Riktignok finnes det litt Volkswagen avarter i H-blocks osv (som jeg ikke kjenner så alt for godt til) med 1.7L etc funnet i Chrysler med med, men det blir fort mye surr å blande slikt inn i europeiske biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...