#1 Skrevet Mars 18, 2005 Hei ! Er ny. Har skrevet noen innlegg her før. Det jeg lurer på er om noen av dere har en god og rimelig service partner som dere kan anbefale i Stavanger/Jæren området . Var hos Møller for å skifte bensin pumpe og det kom på kr.7000!? Er ikke det litt vel mye? Hvis det er noen av dere som har en Coupe med 7a motor så Help me! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2005 De få gangene jeg har hatt behov for verksted så har jeg benyttet meg av Bil & Maskin på Gandal, om de er så billige er en annen sak......... Hvem "møller" forhandler var det som gav deg pris? Evt hør på et ikke-merkeversted også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2005 Prøv Bilsenteret Ålgård,flinke (og billigere). Det virker på meg som de er bilintereserte folk og ikke vanlige "deleskiftere" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 Der har eg vert endel ganger med mine bilar Kanon goe service å ikje FOR stive prisa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...