#1 Skrevet Mai 20, 2011 (endret) Har akkurat kjøpt en passat 99 1,8T og oppdaget at det ikke var lys i taket,speedometeret ,sentrallåsen og el vinduer funket heller ikke:p. Fant en sikring som var defekt og byttet denne og alt fungerte i ca 5 min så røk den igjen: klø :. Satte i en ny men røk umiddelbart x3. Ga bare 15000kr:o for denne bilen så forventa ikke gullbil. Kan det her skyldes brudd i ledningsnett mellom dør og karrosseri. Tenkte å høre her før jeg demonterer noe som helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2011 Høres ut som den berømte feilen imellom dør og karroseri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2011 Har tatt ut elnettet i døra og sjekka det grundig og fant ingen feil. Har og prøvd å kjøre med det frakobla fra sikringsboksen men ikke noe bedre. Har lagt merke til at sikringen ryker når bilen skal låses opp eller igjen. Kan det skyldes alarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2011 Bare å sette inni en spiker eller noe istede for sikring det Er nok et noe utslitt isolasjon som fører til kortslutning ja! Du har ikke mulighet til å ta diagnose evnt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2011 Har du koblet fra i alle dørene eller bare førerdøra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2011 Sjekk kablingen mellom dør og karosseri på bakdørene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2011 Har finni feilen og det er taklyset foran som er problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2011 Slik var en passat eg hadde for noen år siden og. Når taklyset var slått helt av så skjedde ingenting men når det var på røk sikringen når eg låste opp. Og om eg låste bilen og sikringen sto i gikk alarmen etter en stund. Her var det dørlåsen i førerdøren og ikke taklyset som eg trodde først som var synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2011 Det var blekket som sitter på skyvebryteren som hadde falt av på baksiden og kortslutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...