Hvor få tak i US-frontfanger til Golf III til grei pris ?

Anbefalte innlegg

Har sjekka med Møller Ålesund men de klarer ikke skaffe fikk jeg beskjed. Finnes jo såklart massevis i Usa,men frakten blir jo helt hinsides. Samme ifra Tyskland....noen som vet om hvor man kan skaffe til en fornuftig pris ? Selges nye på Ebay.de men det koster mere i frakt enn fangern koster : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det koster mere i frakt enn fangern koster

Got to pay to play! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bare sånn det er. Ikke se på fraktprisen, men se på totalprisen. Er det så ille, i forhold til en ny (europeisk) fanger på Møller?

 

Alternativet ditt er jo å se om du ser en US-modell på veien i Norge og høre om de er interessert i å bytte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det koster ca 250-300euro for en fanger inkl frakt til Norge(i hvertfall når jeg hadde G3 for 1 år siden)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Got to pay to play! ;)
No shit.....fullstendig klar over det. Men spurte om noen visste om en plass de solgte billige US-fangere. Hvis ikke så vet jeg om plasser de selger splitternye. Heller en Oem-Us fanger enn en overprisa glassfiber-fanger fra et visst tysk tuningfirma : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men en annen ting : Hvorfor kan ikke Møller skaffe US-frontfanger ? Trodde det var bare å få bestilt en ifra Tyskland jeg. Mener jeg har hørt at US-biler ble/blir montert/laget i Mexico,så mulig fangerne også blir laget der ? Er det derfor ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men en annen ting : Hvorfor kan ikke Møller skaffe US-frontfanger ? Trodde det var bare å få bestilt en ifra Tyskland jeg. Mener jeg har hørt at US-biler ble/blir montert/laget i Mexico,så mulig fangerne også blir laget der ? Er det derfor ? : klø :

 

Hørtes rart ut.. Kan jo skaffe us lister osv så hvorfor ikke fanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes rart ut.. Kan jo skaffe us lister osv så hvorfor ikke fanger?
Synes også det var litt merkelig ja,men finnes litt av hvert rundtom på Ebay da ;) Mulig det har en sammenheng med at Golf/Jetta III ble produsert/montert i Mexico,iallfall det jeg har hørt av andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får jo deler til nyere biler produsert rundtom i hele verden, så...

 

Men det er vel litt samme greia med Westmoreland-fronten? Lenge siden jeg har kikket i noe ETKA nå, men tror det stemmer at den ikke er synlig der lenger. Isåfall er det nærliggende å tro at deler produsert eksklusivt av/for VWoA ikke er tilgjengelig i Europa.

 

Uansett spent på hvordan bilen din ser ut, så hiv gjerne ut noe bilder! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne litt.....skal kjøpe meg US fanger men trenger å vite om det er spesiell "support" eller innerdel på US-fangere eller om jeg kan bruke ifra en vanlig Golf ? Er vel laget av isopor den bumper-supporten som står inni fangeren. Jetta III fanger vil det passe på en Golf eller er de lengre? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har god tid (ca 1md), kan du jo ta sjøfrakt med Jetcarrier eller lignende selskap

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har god tid (ca 1md), kan du jo ta sjøfrakt med Jetcarrier eller lignende selskap
Var det jeg gjorde,ble billigere enn å kjøpe en brukt fra Tyskland......: rolleyes Men mesteparten er jo faktisk frakt. Omtrent 85-90 prosent av det jeg betalte hehe,allikevel billigere enn ifra Tyskland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.