#1 Skrevet Mai 21, 2011 Jepp, som topic sier, har skiftet drivknute (vs), og ved maks rattutslag til venstre, virker det som at den 'kniper', litt lyd er det også (ikke som slitte knuter). Har ikke vært borti dette før. Kan det være feil med drivknuten, at den ikke takler full sving? Har tendensen ved maks rattutslag til høyre også, men ikke så ille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2011 Jepp, som topic sier, har skiftet drivknute (vs), og ved maks rattutslag til venstre, virker det som at den 'kniper', litt lyd er det også (ikke som slitte knuter). Har ikke vært borti dette før. Kan det være feil med drivknuten, at den ikke takler full sving? Har tendensen ved maks rattutslag til høyre også, men ikke så ille. høres ut som du ikke har fått på leddet helt... er du sikkert på at du fikk slått det over låseringen på akselen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2011 Ganske sikker, helt blir man vel aldri ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2011 Ganske sikker, helt blir man vel aldri ;-) hehe jeg ville i hvertfall satt penga mine på det hehe, er ikke unormalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2011 Da har jeg tatt meg selv i nakken, og vært ute og skrudd. Ser ut som knuten sitter der den skal, men ser merker etter drivknutehuset, eller hva det nå heter, i drivakslingen: eek : Har jeg fått feil drivknute? Alt ellers passer jo, men virker som godset i knuten bygger for mye innover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2011 ... og demonterer drivknuten, for å se at enden på drivakslingen er delvis ødelagt.... kan feil knute forårsake sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...