#1 Skrevet Mai 21, 2011 (endret) Hei alle sammen. Skal ha service på min 1980 golf cab gls 1,6 l 55kw. Motor HN Trenger hele settet til bytte av regreim, termostat, føler og vannpumpe, men finner "ingen" som har det. Dere som er litt rutinerte i dette gamet har sikkert noen tips til meg(?) Har snakket med Mekonomen og Norskbildelsenter men de hadde ikke noe.... og thorshov hadde ingen på jobb som kunne svare på dette... Andre tips med hvor jeg kan få tak i disse delene mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2011 http://www.ecstuning.com/ http://www.hovwdiaudi.dk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2011 Trenger hele settet til bytte av regreim, termostat, føler og vannpumpe, men finner "ingen" som har det.Dere som er litt rutinerte i dette gamet har sikkert noen tips til meg(?) Har snakket med Mekonomen og Norskbildelsenter men de hadde ikke noe.... og thorshov hadde ingen på jobb som kunne svare på dette... Syns det høres rart ut at ingen av de tre kunne hjelpe deg, for deler som dette går det minst 15 på dusinet av! Ta kontakt enda en gang. Mekonomen og Bilxtra har forøvrig alle delene i webkatalogen deres, tipper Meca, Biltema og Torshov også kan levere dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2011 Syns det høres rart ut at ingen av de tre kunne hjelpe deg, for deler som dette går det minst 15 på dusinet av! Ta kontakt enda en gang. Mekonomen og Bilxtra har forøvrig alle delene i webkatalogen deres, tipper Meca, Biltema og Torshov også kan levere dette. : klø :Synes det er merkelig jeg også.... jeg får prøve igjen til uken kanskje. Rart at det skal være så vanskelig å finne ut av så kurrante deler(?) Snakket med både Torshov og Bildelsenteret på tlf i dag, men ingen av dem kunne hjelpe meg... Andre som har noen erfaring med dette? Hadde vært fint å slippe til utlandet for å skaffe deler liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2011 Ganske sikker på at de fleste har delene du leter etter. Bare å plotte inn og du får svaret ut;) http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandID=133&ModelID=1354&CarReference_ID=9797&CategoryID=130&CategoryType_ID=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2011 Sjekk ut trailerparts.no Hjemmesiden dems er ikke helt topp men du kan sjekke ut krogslund.dk for å finne riktig deler. Der står det priser også, selv om de er i danske kroner. Jeg har bestilt fra de før og selv om de ikke hadde alle delene jeg bestilte på lager så kom de ganske fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2011 : klø :Synes det er merkelig jeg også.... jeg får prøve igjen til uken kanskje. Rart at det skal være så vanskelig å finne ut av så kurrante deler(?)Snakket med både Torshov og Bildelsenteret på tlf i dag, men ingen av dem kunne hjelpe meg... Tror heller det er mangel på vilje til å hjelpe deg, det er rett og slett snakk om dårlig kundebehandling i begge forretningene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2011 Mekonomen har (nesten) alt du ønsker deg til denne motoren. Det du ikke får der kjøper du hos Trailerparts eller Howdiaudi. Ofte lønner det seg å bruke nettkatalogen deres og skrive opp handlelista selv. Det er synd å si det, men det er ikke alle ekspeditører som er like flinke til å leite i sin egen nettkatalog. Det hjelper sikkert på blodtrykket deres om du har fiks ferdig handleliste om du kommer i butikken en lørdag, i alle fall;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2011 Takk for alle tilbakemeldinger folkens! Artige dager jeg har hatt med telefoner til forskjellige firmaer gitt: klø : Trist for noen av de overnevnte firmaene at de faktisk ikke svarer det samme når du ringer to dager etterhverandre.... Særlig når man har både bilnummer motornummer/koder og de ande spesifikasjonene! Men du hadde rett Asbjørn, alt løste seg hos MECA i Sandefjord:) De kunne svare på alle spørsmål, hadde alt på lager i løpet av 2 dager og var veldig hyggelige å handle hos:) Og så hadde de en kjempefin strøken veteranboble på utsiden av butikken:tilber: Takk til alle som hjalp meg med tips! Kanskje vi ses til helgen på Våler?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2011 Så bra at det løste seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...