#1 Skrevet Mars 18, 2005 Driver med et lite motorprosjekt har en 10vt motor som skal inn i bilen min. Motoren er en MB motor mens k-jet kommer fra en MCmotor (mac-14 hjerne) Svinghjulet derimot tror jeg kommer fra en WR motor. Det sore spørsmålet er hvor skal pinnen for TDC stå når motoren står med stempel nr 1 på topp. (ved tenningsmerke) Skal den stå ved sensor for tdc eller et annet sted ??? Mvh Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2005 Bump : Ingen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2005 Tenningsmerke svinghjul MB Vet ikke om dette er svaret du leter etter, men siden ingen andre svarer så...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2005 Tenningsmerke svinghjul WR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2005 Hallo igjen, skal prøve å forklare litt bedre hva det er jeg lurer på.. Spørsmålet mitt er : Hvor skal den lille tappen 11a være i forhold til tennings sensoren 2 når motoren er ved 0 punktet (sylinder 1 på topp) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2005 Pinnen skal passere forbi sensoren 62 grader før øvre dødpunkt på MB/MC/1B og alle 20v turbomotorene om jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2005 Pinnen skal passere forbi sensoren 62 grader før øvre dødpunkt på MB/MC/1B og alle 20v turbomotorene om jeg ikke husker feil.. Ahhh, glimrende får håpe du hukser rett nå da. Da må bare pinnen flyttes. Så er det meste klart for å sette Audien inn på verkstedet for en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...