#1 Skrevet Mai 21, 2011 hei jeg har en polo 2003 mod som vindusviskeren virker når jeg drar den med hånden men det er for tungt å dra. hva kan dette være? har den løsnet et eller annet sted? prøvde å stramme til skruene til vindusviskerne men ingen nytte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2011 sannsynligvis er det overføringsarmene som enten må smøres opp igjen eller byttes da de har gått tørre og satt seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2011 åssen tar jeg ut armene da`? kan du hjelpe meg litt? hvor skal jeg smøre opp overføringsarmene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2011 Her kan du få en innføring i hva som må gjøres: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87058 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2011 yessssssssssss takk for tipset! nå fungerer vindusviskerene ...ohh yeah:D ble mye jobb fikk ikke løsnet viskerarm rotoren hadde satt seg dønn fast!men fikk løsnet det til slutt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2011 en ting til starteren lager lyd innimellom når jeg starter bilen knirrrrk e lyd. hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...