#1 Skrevet Mai 21, 2011 (endret) Noen som har en "diger 12kant-jævel" som passer i bolten til hjullageret bak på VAG? (Bolten er 17mm innvendig.) Type slik: Skal skifte hjullager bak, og må ha denne for å få løsnet senterbolten. Har allerede plukket av skiver og klosser, så vil gjerne ha få byttet når jeg først har plukket av alt Har prøvd disse stedene (alle som er åpne): Mekonomen Biltema Torshov Bilrekvisita Jernia Om noen har, så skrik ut om jeg kan få låne den! Kommer og henter den, og leverer den igjen på søndag eller mandag! Hjeeeeeeeeelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2011 Noe sent men XZN 18mm du trenger, Biltema har et sett i rødt med slike til hjullager. Koster ikke mange kronene. Men sjekk nm du skal trekke til med for på Touran er det 180nm + 180grader og dette må sitte. Biltema 19-1459 http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verktoy-og-verkstedutstyr/Hjul-og-Dekk/Hjulnavpiper-6-stk/ Tor Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2011 Takk for hjelpen! Biltema var ikke mye til hjelp i dag. De hadde nemlig ikke noe som passet. Spurte en i kassen, som igjen spurte en annen. Men begge sa at de ikke hadde stort nok... (De ville sikkert bare ha meg ut 5 min før stengetid) Da får jeg ta en god titt selv på mandag! Og er klar over NM. Var 200NM +180grader foran (skiftet i går) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2011 Hehe, nei de er dårlige sånn. Settet ligger i hylla sammen med sesial verktøy visa vi delelageret. Jeg måtte lete litt for å finne når jeg handlet Ligger i rød eske som alt spesial verktøyet mener jeg. Tor Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2011 Da kjøper jeg meg et sett i morgen. Har fått lånt så jeg får bytta lager i kveld, men kjøper så jeg har selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...