Stoler til 4 dørs, får man de funksjonelle i en 3 dørs?

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier. Kan jeg feks ta et gti/vr6 sett fra en 4 dørs med framm stoler å sette i min 3 dørs bil?

Fins det vippefunksjon på disse? Eventuelt er det mulig å fixe slike ting lett?

Grunnen til at jeg spør om noe slikt er at det virker som om vr6 og gti, generelt de med pent interiør oftest ble levert i 4 dørs utgaver...

Fant et Gti 16v interiør til 1200 spenn skjø....det er vel ganske rimeligth eller hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vr6 interiøret går i allefal ann å vippe frem setene ved å ta ut en bolt/skrue, men om det blir "godkjent" er jeg usikker på, tviler litt på det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vr6 interiøret går i allefal ann å vippe frem setene ved å ta ut en bolt/skrue, men om det blir "godkjent" er jeg usikker på, tviler litt på det....

mine 4dørs stoler har samme funksjonen men mangler en spak.

litt mer stress å vippe de men det funker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godkjent?? Må man godkjenne det å!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke de blåkledde blir så veldig happy med en 2-dørs bil med interiør fra 4-dørs (om man da ikke har hendler på siden for å legge frem setene), men ta dette med et lite forbehold, det sikreste er nok å ringe biltilsynet å høre?

Mener å huske at en golf jeg hadde ikke ble eu-godkjent pga ene wieren i setet var røket, det hjalp ikke at jeg kunne vippe opp låsen manuelt.... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

colour concept setene har vippebryteren i 4 dørs også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.