#1 Skrevet Mars 18, 2005 Ja, som tittelen sier. Kan jeg feks ta et gti/vr6 sett fra en 4 dørs med framm stoler å sette i min 3 dørs bil? Fins det vippefunksjon på disse? Eventuelt er det mulig å fixe slike ting lett? Grunnen til at jeg spør om noe slikt er at det virker som om vr6 og gti, generelt de med pent interiør oftest ble levert i 4 dørs utgaver... Fant et Gti 16v interiør til 1200 spenn skjø....det er vel ganske rimeligth eller hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2005 vr6 interiøret går i allefal ann å vippe frem setene ved å ta ut en bolt/skrue, men om det blir "godkjent" er jeg usikker på, tviler litt på det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2005 vr6 interiøret går i allefal ann å vippe frem setene ved å ta ut en bolt/skrue, men om det blir "godkjent" er jeg usikker på, tviler litt på det.... mine 4dørs stoler har samme funksjonen men mangler en spak. litt mer stress å vippe de men det funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2005 vr6 interiøret går i allefal ann å vippe frem setene ved å ta ut en bolt/skrue, men om det blir "godkjent" er jeg usikker på, tviler litt på det.... Godkjent?? Må man godkjenne det å!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2005 Tror ikke de blåkledde blir så veldig happy med en 2-dørs bil med interiør fra 4-dørs (om man da ikke har hendler på siden for å legge frem setene), men ta dette med et lite forbehold, det sikreste er nok å ringe biltilsynet å høre? Mener å huske at en golf jeg hadde ikke ble eu-godkjent pga ene wieren i setet var røket, det hjalp ikke at jeg kunne vippe opp låsen manuelt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2005 colour concept setene har vippebryteren i 4 dørs også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...