#26 Skrevet Mai 22, 2011 Noen som fikk sett eller aller helst tatt bilder av kompisen min sin Celica GT4 løpsbil, som klarte å rulle nå idag? Vet ikke om det var på en del av banen som var lett ankommelig for foto... ikke før debriefing når de kommer hjem til vestlandet i løpet av natten Edit; nevermind, facebook leverte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 22, 2011 det va ei kjempe helg, noen som har bilde el film av blå bmw e36 m3 med gule lys? faen har jørn taka, va heil då eg reiste heim, gjikk det bra med han? det va sjukt mangen som tak denne helga der oppe, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 22, 2011 Gikk helt fint, snakka med han på telefon for litt siden, da var de på vei hjem. Han skulle egentlig hjelpe meg med diverse sveisejobb til anlegget i Lupoen nå i dagene etter gatebil, siden bilen endelig var klar og det lå ann til litt fritid til andre småprosjekt.. Tror det utgår nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 22, 2011 Legg gjerne ut linker til andre steder det ligger bilder også. Fant ikke noen på andre forum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 22, 2011 noen til fra fredagen regg nr notert dem fulgt i såfall med på kjøringen moro leketøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 24, 2011 ingen andre som har filmer og bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 24, 2011 Bra bilde! Ganske tydlig her at jeg trenger stivere stab stag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 25, 2011 ja sandt det rune, får du sånn eibach sett til dei der? funka veldi bra på m3en min med det vertfal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 25, 2011 ser jaggu ut som det er eg som er co pilot og ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 25, 2011 Bra bilde!Ganske tydlig her at jeg trenger stivere stab stag! fikk tatt endel bilder av den. fikk kjørt mange runder du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 25, 2011 forbanna gjerde btw. si ifra om du vil jeg skal fjerne regg nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 25, 2011 ser jaggu ut som det er eg som er co pilot og ;-) For meg ser det ut som Ørjan G. Hadde ikke krenket så mye til venstre viss du var med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 25, 2011 fikk tatt endel bilder av den. fikk kjørt mange runder du Ble noen runder både fredag og lørdag, mye kø kjøring, var jo noen som kjørte ut eller veltet på nesten hver runde! I tilleg kjørte jeg bilen ca 120 mil tur/retur Våler. Du trenger ikke sladde reg nr for min del! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 25, 2011 egentli perfekt familie bil. kjørte ifra en god del av bilene på bana. hive inn barnevogna (om man har det) og kjøre hjem.. ganske fin bilen din ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 25, 2011 egentli perfekt familie bil. kjørte ifra en god del av bilene på bana. hive inn barnevogna (om man har det) og kjøre hjem.. ganske fin bilen din ihvertfall Takker.... Bilen fungerer bra den. Og gøy å se bilder av kjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 13, 2011 Litt flere bilder her. http://www.autobloggen.net/?p=3745 http://www.autobloggen.net/?p=3759 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...