Anbefalt bredde på 8,5x19" til A4?

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til kule felger til en issølv A4 Avant 2012 modell med S-line sportspakke og eksteriørpakke, mørke vinduer og krom detaljer? Lyst til å prøve noe annet enn klassiske Audi RS4, RS6, S8 felger, istedet sjekke ut OZ, BBS, Breyton (har begynt med felger til Audi) osv.:)

Snakker i utgangspunktet 18" da bilen er familiebil, da blir det for stivt med S-line sportspakke understell (Quattro GmbH) og 19":confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det dere har fått tak i for ekspempel WMR felger, MRR, BBS Speedline (19" Audi felg) osv. Er dette noe dere har importert selv?

Var fryktelig nær ved å handle Kleemann TS-7. Men jeg er pokka nødt til å prøve felg på bil, evt sette det ved siden av så jeg kan se det for meg. Tørr ikke bestille langt ifra før det er gjort. Liker mange felger, men det er ikke automatikk i at de passer på en A4 B8.

Kan gå trygt og velge RS4-II eller RS6-II, men det er så mange som har det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min favoritt på B8 !

Wheels: OEM 2007 Euro A8L W12

Size:20"x9"

Ellers kan du jo kikke her ! Mye fint :)

DSCN4900-1.jpg?t=1299541351

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kule de felgene der. Har sett den samme tråden, og det er en del bra. Men spørsmålet mitt er mer, importerer folket felgene selv? Eller finnes det noen som forhandler for eks VMR eller MRR felger i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan komme anbefalt bredde på 8,5x19" til en A4?

Brukt en evighet på å bestemme meg, men går for RS5/WSP Giasone i 8,5x19, hyper silver. Bør jeg gå for 235, 245 eller 255 mtp sporing? Ønsker ikke "strekk" i dekket heller i særlig grad.

Giasone.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt nye felger fra VMR som sendes via JetCarrier. De kan også ordne med frakt utenom JC om du ønsker det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestiller du 19" hjul til A4`en fra fabrikk så leveres den med 255.35.19 ! Dette er på 8,5" felg.

Min mening er at dette ser penest ut også da det fyller ut de store hjulbuene litt mer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

255/35-19 er mest riktig ja. Eventuelt kan du kjøre 235/40-19, som også ser veldig bra ut på 8,5" felg. Ingen strekk, men det er ikke den mest tilgjengelige dimensjonen da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg lander på 245 eller 255 dekk.

Problemet nå er at ingen på østlandet klarer skaffe denne felgen. Alternativet er Beckmeister, eller overprisa Wheelzone i Sverige. Vurderer å importere selv, men skulle gjerne sett felgen "live" først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med å handle dekk og felger fra Wheelzone i Sverige? De kommer best ut på pris på RS5/WSP Italy Giasone felgen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare tipse om denne siden Aludiski.

De har et par felger som er snarlike de du vil ha. Ser SLIK ut, og leveres i 19" med ET35/45 og Ø66,6

Disse sier at de kan skaffe alle felgene fra den siden.

Dette var bare et tips da jeg ramlet innom tråden din ved en tilfeldighet.

Edit:

Ser at de har en som ser helt lik ut den du er ute etter, men ser ut som den bare er i 18". LINK til bildet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kleemann felgene er dritkule. Men de vil gjøre bilen litt røffere enn den rene looken jeg ønsker. Har fått god pris fra Kleemann i Sverige på de i 19" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare tipse om denne siden Aludiski.

De har et par felger som er snarlike de du vil ha. Ser SLIK ut, og leveres i 19" med ET35/45 og Ø66,6

Disse sier at de kan skaffe alle felgene fra den siden.

Dette var bare et tips da jeg ramlet innom tråden din ved en tilfeldighet.

Edit:

Ser at de har en som ser helt lik ut den du er ute etter, men ser ut som den bare er i 18". LINK til bildet

Takk for tips, skal sjekke det ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.