#1 Skrevet Mai 22, 2011 Selger et instrumentpanel til Audi RS-4 2001/B5. Passer også til S4 og A4 B5. RS 4 emblem i turteller, speedometer til 310 km/t. Kjøpt på Ebay september 2010 med garanti mot pixelfeil og fungerer utmerket. Selges kr. 5000,- eller høystbydende. Bilder kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2011 For at det skal passe S4/A4 så trengs det vel en del modding med stikkene/kontakten for at dette skal virke. (iallfall prefacelift S4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2011 Det avhenger av bilen du har. Har du B5 fra 2000 er det lettere enn tidligere modeller med analogur. Men det er mulig å koble det opp. Uansett må du kode startsperre på nytt hos Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2011 Ingen som vil kjøpe strøkent instrumentpanel - ny pris 3900,- ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2011 Mye modding som må til for å få dette til å passe A4 B5 2001 mod, 1.6 liter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2011 Må jeg kode startsperre ved montering i min rs4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2012 Hei. Er dette solgt? Hvis ikke passer dette i en a4 B5 2000 modell 1,8tq, uten modding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2012 Hei, jeg har instrumentpanelet jeg og det er intakt. jf bildene. Det jeg har fått vite er at 2000 modell og nyere har det nye servicekonseptet med bl.a. oljekvalitetindikator og da skal det være en lite omfattende jobb. Du får undersøke selv men jeg tar imot bud for å bli kvitt det men ikke skambud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2012 Ingen som vil pryde audi A4 med et ekte RS4 instrumentpanel? Kom med bud skal bli kvitt det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...