Haynes / Bentley overhaling aan?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvilken bok som er mest detaljert når det gjelder overhaling av aan motor.?

Noen som har Bentley cden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Bentley Publishers - eBahn®-CD for A6 B4/C5. Grei den for meg, men passer nok ikke det du er på jakt etter, men det var ikke det jeg ville si; det er at det er et helvete å få dette installert, da det genereres en kode på PC'en som må registreres hos Bentley, og du får 2 lisenser, og om du vil flytte fra en PC til en annen, så er det som sagt vanskelig å få dette til å snurre skikkelig etterpå. Har hatt mange runder med support hos Bentley, for å få dette til.

Tviler på om du kan kopiere CD'en og få dette registrert og ikke minst til å funke, om ikke du kjenner noen som vil GI deg en lisens da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje like greit med Bentley boka om man liker og bla litt da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe svar på det du spør om, men uansett, følger du linken i signaturen min så finner du ihvertfall litt dokumenter på diverse moment å sånne kjekke ting når en skal plukke ned en motor. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.