#1 Skrevet Mai 22, 2011 Lurer litt på hvilken bok som er mest detaljert når det gjelder overhaling av aan motor.? Noen som har Bentley cden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2011 Har Bentley Publishers - eBahn®-CD for A6 B4/C5. Grei den for meg, men passer nok ikke det du er på jakt etter, men det var ikke det jeg ville si; det er at det er et helvete å få dette installert, da det genereres en kode på PC'en som må registreres hos Bentley, og du får 2 lisenser, og om du vil flytte fra en PC til en annen, så er det som sagt vanskelig å få dette til å snurre skikkelig etterpå. Har hatt mange runder med support hos Bentley, for å få dette til. Tviler på om du kan kopiere CD'en og få dette registrert og ikke minst til å funke, om ikke du kjenner noen som vil GI deg en lisens da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2011 Kanskje like greit med Bentley boka om man liker og bla litt da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2011 Ikke noe svar på det du spør om, men uansett, følger du linken i signaturen min så finner du ihvertfall litt dokumenter på diverse moment å sånne kjekke ting når en skal plukke ned en motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...