#1 Skrevet Mai 22, 2011 Hei, etter et lite uhell der jeg mistet hjule på bruksbilen, må jeg hente skilt på golfen i morgen. Der mangler jeg servo-reim. Hvor stor er denne?? var på biltema for en stund siden og spurte, men han i skranken visste ikke dette. Trenger svar i dag. mvh. Tord-Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2011 9.5x735 i følge Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2011 takk for rask tilbakemelding, finner ikke dette selv. kan ikke å lete Tord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2011 Fortell meg bare, Hvordan faen greide du det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2011 haha, nei si det... korte bolter? var ganske komisk, 500m unna hjemmet også bare et jxxxxg smell, så kom hjule opp ved siden vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...