Anbefalte innlegg

Var ute og kjørte tidligere idag, da jeg plutselig mistet alt ladetrykk på bilen. Den ville ikke gå skikkeli lenger, og begynte å undersøke litt. Tok av innsugsslangen på turboen, å fant ut at det var fult av gummi i skovlene på innsugs siden, noe som hindret skovlene fra å snurre fritt. Skal ta av turboen i morgen, å kontrollere den nærmer.

Det jeg lurer på er om noen andre har vært borti dette? har gått over alle slanger, for og se om det kunne vært en slange som hadde rydd i biter innvendig, men alt ser bra ut. Hvor kan dette ha kommet fra, om det ikke kom fra innsugs slangene tro? : klø :

250766_10150610953345647_896575646_19169671_4041287_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vill gjetting fra min side. men er det org resirk dump på den som har gått i filler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder en knapp på det jeg og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er original resirk.dump ja. Hadde den ute og så på den, og klarte ikke å se noen membran eller noe sånt inni den,men d kan altså være den? Skal til og plukke ut turboen nå, å se hvordan det ser ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke du finner membranen så kan du lete i turboen din :)

Etter som jeg har forstått, så er det bare ett spørsmål om tid før orginalresirkene ryker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var nok tilfelle at det var membranen i resirk. ventiln :) har plukket den ut av turboen, å byttet resirk. ventil, og da ble d ladetrykk igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.