Anbefalte innlegg

Jeg har en hel ALH blokk jeg ikke trenger, dette er hele blokka komplett uten toppen.

Tenkte mest å selge veiva da denne kan brukes som stroke veiv til 1.8T 06A blokker og kan med 83mm borring gi 2067cc som blir kalt 2.1l stroke. Vil helst ikke dele blokka da jeg har masse annet å gjøre om dagen derfor jeg prøver å selge blokka hel. Men om noen evt kjøper blokka for å stroke en 1.8T har man stempler og råder til 1.9tdi som man sikkert får en slant for også.

Pris for hele blokka, og med litt ødelagt topp om ønskelig 2000kr

 

Send meg pm eller helst en sms først på 41768608 så kan vi ringes når det passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener vel AHU blokk?

 

AHL er langstilt 1.6 bensin :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helvette, ALH er det vel da, blir aldri klok på AHL og ALH kodene :P

Endra også teksten.

Men AHU veiv passer ikke på 06A blokka etter infoen jeg har noe ALH gjør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALH og AHU er ikke samme blokk nei, så da er det nok ALH du har hvis den passer 06A :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ALH fra skoda octavia som jeg selv har kjørt og brukt, har også en AHU motor. Og den er ikke lik nei. 2000kr for stroke veiv med evt deler som råder og stempler man kan selge videre er vel ikkeno upris eller?

 

Lagt til etter 1 dag 20 timer:

 

Ingen som er interessert, om noen skal bruke den som tdi motor har jeg toppen som er noe ødelagt på ene sylinder på ventilløfter bare og dynamo, og innsug og slike ting for mer eller mindre komplett motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delenr på blokka? Er dette short eller longblock ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er solgt desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.