#1 Skrevet Mai 23, 2011 Den 28. Mai er det tid for årets Flåklypa Grand Prix. Dersom det er flere som skal avgårde, så er det bare å skrive et lite innlegg her, så kan vi evt. koordinere tid og sted Om det er interesse for det, så kan vi samles til kaffe eller grilling hos oss etter løpet. http://www.f-gp.net/ Et par bilder stemningsbilder: ...og til slutt et lite stemningsbilde fra "residensen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2011 Jeg er med på grilling, men det regnet du vel med: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2011 Jeg er med på grilling, men det regnet du vel med: smil : Åff kårs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg satser på tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2011 (endret) Hadde planer men usikkert vær og sykdom i familien setter en stopp i år. Håper det blir fint likevel - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2011 Hadde planer men usikkert vær og sykdom i familien setter en stopp i år. Håper det blir fint likevel - Været er ikke usikkert, det regner Begynner å rulle inn en del biler på Nordalscampen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2011 Klarer du å få bort regnet til jeg kommer oppover med T-Forden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2011 Vel, nå er du jo her, og kan vel skrive under på at det ikke regner lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2011 Hadde planer men usikkert vær og sykdom i familien setter en stopp i år. Håper det blir fint likevel Triste greier Håkon. Du får komme sterkere tilbake neste år Vel, nå er du jo her, og kan vel skrive under på at det ikke regner lenger Ja den fiksa du fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2011 Ble ikke noe tur på meg heller desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2011 Ble ikke noe tur på meg heller desverre. Såpass. Stort frafall her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...