Nasjonal motordag 12. Juni 2011

Anbefalte innlegg

For andre gang tar AMCAR initiativ til å avholde Nasjonal Motordag.

Datoen i år er søndag 12. juni.

 

Tanken bak en Nasjonal Motordag er at både utøvere, publikum, media og styresmakter skal få se hvor mange som har ”motor” som hobby.

Nasjonal Motordag representerer også en ypperlig anledning for lokale motorhobbyinteresserte til å samarbeide på tvers av interessefeltene sine, og dermed øke gjensidig forståelse og knytte nye bånd.

Sammen er vi sterkere.

 

En Nasjonal Motordag vil vise styrende myndigheter, både lokalt og sentralt, at vi som har ”motor” som hobby representerer en stor gruppe som engasjerer et bredt lag av befolkningen.

 

Vi utfører mye godt sosialt og frivillig arbeid, og vi ivaretar norsk motorhistorie.

Derfor er vi en gruppe det må tas hensyn til i fremtiden.

La oss ta et tak sammen og markere vårt mangfold og vår hobby den 12. juni 2011!

 

Vi oppfordrer alle til å spre budskapet via alle tilgjengelige kanaler, og vi håper at så mange som mulig av landets motorklubber, lag og foreninger markerer dagen med en aktivitet i sitt nærområde.

For ytterligere å synliggjøre dagen oppfordrer vi alle arrangører og deltagere til å smykke kjøretøyene sine med det norske flagg under feiringen.

 

 

For de som kommer på hjul; biler, motorsykler og de som kanskje har med seg rariteter og maskiner som putrer og går - vil arrangementet bli utenfor Nordlandshallen kl. 11.00 - 16.00 søndag 12. juni.

 

 

Her er jo virkelig muligheten for oss å vise oss fram.

Stille med forskjellige biler, for å vise fram bredden i klubben. :)

 

Hvem blir med på å få dette til å skje???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen passet fantastisk dårlig :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror der passer bra jeg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnet veldig lite positiv interesse, har i alle fall jeg lagt saken "død"..

Klubben har ikke meldt imteresse til arrangøren så vidt jeg vet..

 

Nå er det jo selvsagt langhelg samtidig, så i utgangspunktet er man borte i helga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok jeg tar meg en tur å ser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg var der og det var gøy. Kom litt seint men fikk da med meg en del fine biler og en masse bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.