Trenger VELDIG hjelp! Setetrekk jaktes på!

Anbefalte innlegg

Håper noen har mulighet til å hjelpe meg med en setetrekk jakt.

Saken er at jeg har en 2000 mod Passat Firstline (firstprice).... Den har gått langt, og da jeg kjøpte den for 3 år siden hadde den hull i setetrekket på ryggen på førersetet. Jeg sjekka med engang da om man kunne kjøpe dette og det kosta ca 2000kr for ryggen.... Etter å ha gjordt endel småfiks de siste åra har jeg nå kommet til setetrekk bytte på "oppussings-lista" mi. Men nå har de fjerna trekkene (vet ikke om det er pga for dårlig kvalitet) så nå får man kun erstatningstrekk og da må man kjøpe både sitteputa og ryggen på begge framsetene (trekkene altså) til den nette sum at 13300kr.....

 

Så nå har jeg sendt mail til hovedkontoret hos møller (hjelper sikkert ikke, men verd det forsøk), men ønsker hjelp fra dere her ute på forumet som kanskje er innom/kjører forbi en hogger.

 

Jeg setter utrolig pris på hvis noen kan tenke på dette på deres ferd på jakt etter deler til deres bil f eks.

 

Dette er da firstline seter, sorte, grå i midten med firkanter som er grønne og røde. Jeg skal få tatt bilde etterhvert så det er lettere å se. Jeg skal sende mailer rundt til hoggere, men hvis dere får spurt noen, så skriv gjerne i tråden her hvem dere spurte og om de hadde eller ikke.

 

Håper noen kan hjelpe meg, har så lyst til å få fiksa det setet uten å montere varetrekk eller noe annet som ikke passer.....

 

På forhånd takk fra Thomas og BLUEINMOTION.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grønne, røde og blå var visst de firkantene.

 

Her er det bilder av "firstprice" setet.....

hele setet litet.jpg

sete nærme 1.jpg

Sete veldig nærme med firkanter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sete bump!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde heller kjøpt meg nye seter i f.eks skinn og alcantara. Ligger vel ett sett til salgs på forumet her også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de ikke noe form for formsydd trekk på meknomen o.l ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de ikke noe form for formsydd trekk på meknomen o.l ?

 

Det er HTS som lager slike. Veldig pene trekk, og med god passform, men det er fremdeles varetrekk...

 

http://www.hts.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde heller kjøpt meg nye seter i f.eks skinn og alcantara. Ligger vel ett sett til salgs på forumet her også :)

 

 

Så du spanderer?

 

Selvfølgelig skulle jeg gjort det, men kan desverre ikke bruke så mye kr på dette...... Så et veldig fint skinn/alcantara sett fra en 3bg som var sort og blått et sted for ei stund siden, men det blir for dyrt....

 

Varetrekk er nok uaktuelt......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du spanderer?

 

Selvfølgelig skulle jeg gjort det, men kan desverre ikke bruke så mye kr på dette...... Så et veldig fint skinn/alcantara sett fra en 3bg som var sort og blått et sted for ei stund siden, men det blir for dyrt....

 

Varetrekk er nok uaktuelt......

 

Tja. Var mer som et alternativ til å kjøpe setetrekk til 13k. når du får skinnseter ned i 7 k.

Men nei, jeg spanderer ikke.

 

Nytt tips er å kjøpe komplett førersete fra en hugger, finnes vel flere med samme trekk vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en stv så da passer vel ikke det, men det hadde selvfølgelig vært det beste!

 

Men ang tipset ditt om komplett sete..... Det er jo igrunnen det tråden handler om..... komplett sete som jeg evt kan bytte hele setet/bytte trekket på........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det mulig jeg har finni et i Stavanger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men helt topp hvis folk fortsatt sier ifra hvis man ser denne typen rundt forbi!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ser dere et slikt så send meg PM siden det ikke er sikkert jeg ramler innom denne tråden hele tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.