Tynne/smale låsemuttere - kjøpes hvor? Forkrommede M6x30 unbrakobolter - kjøpes hvor?

Anbefalte innlegg

Noen som veit av noe sånt? Skal bruke for å skru i sammen igjen Rennsportene for å få bedre klaring til kaliperne på Passaten. Trenger 32stk.

Edit: Tipper de er M7, men skal få tatt mål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit? Jo før, jo bedre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke bruke vanlige med en dråpe Loctite da ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo det, dersom det ikke er noe annet å oppdrive. Gi meg en link/forslag til hvor jeg kan kjøpe, og jeg skal se det an:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke for vane å bumpe tråder så fort, men ingen som veit av noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M7 brukes mye på eksosanlegg, kan kanskje høre med noen som driver med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Kan jo gjøre det, men kan ikke si at jeg veit om noen rundt her som spesialiserer seg på eksos sånn som de gjør i byen: klø : Skal bortover til Gjøvik nå snart for å sjekke litt før det stenger, så får håpe jeg har lykken med meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M7 er ikke mye brukt i noen bransjer så vidt jeg vet.

I min katalog er målene på M7 med nylon låsering (regner med det er det du er ute etter).

NV=11 og H=7,5

Kan skaffe, men litt leveringstid og minimum 200 stk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk i alle fall M7 på Svendsen eksos når jeg kjøpte noen eksosdeler der til einsern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M7 er ikke mye brukt i noen bransjer så vidt jeg vet.

I min katalog er målene på M7 med nylon låsering (regner med det er det du er ute etter).

NV=11 og H=7,5

Kan skaffe, men litt leveringstid og minimum 200 stk.

Viste seg at det var M6 mot all formodning. De fleste skrudde felger har M7 etter hva jeg har fått med meg, men ikke disse, gitt.

Får du skaffet det da, John-Arne? Men er høyden 7,5mm? Da er det nok ganske så likt det som sitter der isåfall. Tess kunne skaffe noen som var 3,2mm høye uten nylon-låsering, så går nok for de og en dært med Loctite, dersom du ikke skaffer noen med låsering som er minimalt høyere i M6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste seg at det var M6 mot all formodning. De fleste skrudde felger har M7 etter hva jeg har fått med meg, men ikke disse, gitt.

Får du skaffet det da, John-Arne? Men er høyden 7,5mm? Da er det nok ganske så likt det som sitter der isåfall. Tess kunne skaffe noen som var 3,2mm høye uten nylon-låsering, så går nok for de og en dært med Loctite, dersom du ikke skaffer noen med låsering som er minimalt høyere i M6?

Skal sjekke i morgen.

M6 har jeg i hylla :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt: ja : Må ikke nødvendigvis være med låsering, så lenge de er tynnest mulig.

Edit: Lynkjapp til å svare er jeg også:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M6 vanlig = 4,9mm

M6 Nyloc = 5,8mm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for at du sjekket: ja :

Blir nok litt for mye ettersom jeg kan skaffe noen som er 3,2mm fra Tess, så da går jeg for de. Hver millimeter teller på dette her:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bestilt på Tess ettersom prisen ikke var avskrekkende. Rundt 50-lappen for 200stk.

Edit: Ikke låsemuttere, men vanlige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger nå forkrommed M6x30 unbrakobolter fortere enn svint - noen som veit av dette? John-Arne? :) Helst vanlig hode, ikke "riflet", samt at diameteren ikke kan være mer enn ca 1mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger nå forkrommed M6x30 unbrakobolter fortere enn svint - noen som veit av dette? John-Arne? :) Helst vanlig hode, ikke "riflet", samt at diameteren ikke kan være mer enn ca 1mm.

Har ikke kromma skruer og ihvertfall ikke med 1mm dia ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, manglet en null der, ja:o

Hva slags "finish" har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M6 vanlig = 4,9mm

M6 Nyloc = 5,8mm

Får du fortsatt skaffet dette? 5,8mm? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du fortsatt skaffet dette? 5,8mm? :)

Jepp, hvor mange?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32 skulle jeg hatt, men ta 40, så har jeg noen i reserve:) Hvor mye skal du ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.