#1 Skrevet Mai 24, 2011 (endret) Hei! Noen som sitter på pinout på TPS 2.2T AAN? Mvh Tor Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2011 Ikke sikker på hvem som er hva på pluggen til tps. Men to av dem går til ecu. Den ene går til pinne 52, og er "idle switch". Den andre går til pin 53 og TPS posisjon/vinkel. Og en 3dje til jord som referanse. Jord måler du enkelt ut. Idle switch bør du og kunne måle deg fram til. Regner med den legger jord inn når spjeld er lukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2011 Pinout 20v Sjekk linken. Her står 20v-motorene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2011 http://www.s2central.net/motronic_pinout_3B.html Denne brukte jeg ved oppsett til P&P Autronic på min børse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2011 Er på pluggen på selve TPS jeg trenger. Org ledningsnett finnes det ikke 1m av i denne bilen. Mvh Tor Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2011 Pin 1 = tps 5v pin 2 = tps ground pin 3 = tps signal pin 4 = idle switch ground pin 5 = unused pin 6 = idle switch signal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...