#1 Skrevet Mai 24, 2011 Kjørecomputeren min er død !! Alt annet virker, og det er tekst i displayet når jeg starter bilen. Når jeg setter den i gir (tiptronic hvis det har noe å si..) står det OK, og så blir det mørkt. Utetemperaturen vises heller ikke Samtidig synes jeg at bilen bruker lengre tid på å gire opp nå en før, og jeg synes også den er bråere i overgangen mellom girene. Det kan hende at dette er bare innbilning men.. Er det noen som har en idè så er det bare å rope ut !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2011 Dette er forresten en A6 avant 4B 2000 modell 2.5 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2011 Du har sjekket at det ikke bare er slått av? Ett klikk med bryteren for nullstilling, den du vanligvis holder inne, og skjermen blir sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2011 Hmm.....det må jeg teste når kjærringa kommer hjem med bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...