Anbefalte innlegg

Da har vi hatt møte med Møller. Avtalen skal Møller lage på grunnlag av det vi ble enige om idag og den skal mailes til Andreas og undertegnede for "godkjenning" før den sendes ut til dere (her) og Møller Vestfold internt.

Avtalen vil inneholde rabatter på deler og service (de skulle snakke om det men sånn ca 10-15%) Lån av lokaler hver første Torsdag(18-21) i måneden(som blir "ny" treff dag) hvor vi kan bruke møte rom, prøve biler etter avtale....

Vi blir muligens invitert til Passat release i Tønsberg 13.April.

GTIen kommer i Mai, da kan vi prøve den.

Rabatter vil gis ved fremvisning av medlemskort, men avtalen er som sagt ikke i boks før over påske engang. (dvs ikke prøv å benytt den enda)

 

 

Det var en interessant tur/retur Tønsberg idag.......Andreas ble nesten en front fattigere pga en Volvo klædd som ikke vet hva blindsone er for noe.

Og på vei fra Tbg kunne vi begge fått nye bakfangere....bråstopp på E-18 gjorde at den nye "Mæsjen" bak meg fikk testa bremsene. Hadde takluka oppe og hørte at han hadde fin lyd i dekka når han kom skliende på tørr asfalt.......forberedte meg på smell......var ikke mange cm til jeg hadde fått meg en ny RS bakfanger.....(kanskje litt synd han ikke traff...he he)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra dette! Fikk en liten nyhet av Andreas tidligere :D På tide og endre at møteplass er på Jarlsberg i Treffunpunkt også? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på Jarlsberg er møtene??? Travbanen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba' folkens !

Uten at jeg vet noe særlig om hva avtalen går ut på, viser den i alle fall at det går an å få til noe lokalt. Jeg håper avtalen kan legges ut til allmen beskuelse, slik at den kan kopieres og diskuteres ved andre steder i landet. I så fall kan den være enslags mal for hvordan relasjonene mellom klubbens lokallag og lokale Møller-forhandlere kan etableres.

 

Jeg har vel mistanke om at det er relativ stor velvilje, særlig fra lederen hos forhandleren. (Han er vel ikke "opplært" på Møller Romerike ?). Uansett er det holdningene ovenfor den entusiasme som medlemmene av denne klubben legger for dagen som han setter pris på ved å være i møtekommende. Dette står det respekt av. Som sagt må vi håpe at dette bør kunne kopieres i flere lokale sammenheng utover i landet. Andreas kan sikkert "maile" eller legge ut kopi av avtalen slik at den kan presenteres for andre forhandlere av representanter for lokallagene. Lykke til ! Hilsen "meg".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba! Virker jo som en veldig bra avtale!woohoo.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra dette! Fikk en liten nyhet av Andreas tidligere :D På tide og endre at møteplass er på Jarlsberg i Treffunpunkt også? :nana:

 

Jeg har masa på Andreas i et år om oppdateringa i Treffpunkt(siden Jarlsberg ikke var så veldig aktuelt for ei GOD stund siden), men nå skal det iallefall gjøres siden vi har fått et nytt sted å treffes og vi snakket om å oppdatere styret med tlf nr og mail adr....og henvise til forumet......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på Jarlsberg er møtene??? Travbanen?

 

Ja det var vi som harva opp travbanen slik at banen ble bedre.......neida, det var engang på "Jarlsberg International Airport", men de var ikke så glade i oss tror jeg.....har ikke vært der siden sommeren 2003 tror jeg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæmpe flott jobbet Thomas.

Eneste som mangler nå er ett lite minitreff oss lokal laget, før jeg selger vr6`n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ jo få til et treff når denne dealen er i boks...da forhåpentligvis første Torsdagen i April...men hvis vi er invitert til Passelat lansering 13.April så kan jo det være første treff..................Vi før se...jasså..skal den selges...åja...ny bil i signaturen her.....startet prosjekt med den eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi blir invitert til Passelat lansering håper jeg alle 20(tella i øverste tråd) kommer, så vi kan vise at vi faktisk ikke bare er 3-4 luringer som gir oss ut for å være flere enn vi er............(Andreas sa ca 20 aktive på møtet på Fredag.....)

Uansett gøy å markert oss når flere "VIP" er på Møller samtidig...........

Tror jeg fiska et nytt medlem idag......og vet om en med S3 som tenker på saken, og noen flere som vurderer det.........Spesielt nå når ting begynner å bli på nett med Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabatter er fint! Vil det komme til å gjelde i Larvik å eller? De samkjører jo endel med Tønsberg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var du ja.....jepp dette vil gjelde Møller Vestfold, dvs alle 4.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppdatering her er at nå har jeg og Andreas fått avtalen, så bare jeg får mail tilbake fra han og han mailer Møller bilde av medlemskort så er avtalen i boks......Det blir bra....... (da er det snakk om 8-15% = ca 14% rabatt står det) Endelig avtale blir lagt ut...........

Skal etterlyse info om Passat release i samme mailen.....pga hadde jo passa som første treff i år det da............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut! Håper alt går i boks! Noen andre steder i vestfold hvor vi har rabatt eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var snakk om Mekonomen i Tønsberg, men det er jeg ikke sikker på..............Det var noe Andreas jobba med tror jeg...eller om det var Bilxtra.......er usikker...det må han svare på.

Noen andre avtaler er ikke laga. Kanskje vi kan få til noe mer iløpet av sommeren. Kjenner en med dekorfirma som jeg muligens tenkte å spørre osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.