#1 Skrevet Mai 24, 2011 Låner detta fra detailersclub.no Vi mangler noen få stk for å gjennomføre dette kurset. Mere info her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/9084-scandic-shine-bilpleie-kurs-paa-osteroeyhordaland/ Pris pr pers: 2500,- Varighet: Lørdag og søndag Kurssted: Hauge, Osterøy (45 minutter med bil fra Bergen sentrum) Lokaler: Alt i Dekk & Bilpleie sine lokaler, med alle fasiliteter man kan tenke seg. Her er både elektrisitet og innlagt vann Tidspunkt: Satt til 25-26/6 Noen som kunne tenkt seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2011 Dette hørtes artig ut! Men hva innegår i kurset mtp det er noe høy pris pr pers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2011 Det meste inngår i kurset, fra tekstilrens til våtslip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2011 Ja har lest at dette kurset skal være veldig lærerikt, jeg vil gjerne være med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2011 Det meste inngår i kurset, fra tekstilrens til våtslip... Er det ett kurs i "praksis" med egen bil eller hvordan er dette bygget opp? Ser han som stiller med lokaliteter har startet opp firma for å gjøre dette til sin business, så lurt av han å få de over til seg så lærer han det gratis:-)....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2011 De blir vel en eller to biler som skal poleres hvor de som er med på kurset polerer og lærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2011 Jeg er også interessert i å være med her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2011 Hadde det bare ikke vert for datoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2011 Damn it... har lovet kollegaene å være med på blåtur lørdagen. Kunne virkelig tenkt meg et slikt kurs. Hiver meg gjerne på hvis det blir et nytt kurs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2011 Jeg er gjerne med!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2011 Jeg er gjerne med!! Da må du skrive deg på listen i linken i første post.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...