#26 Skrevet Mai 29, 2011 sitter å spekkulerer med en kompis om å dra. litt usikker på om det blir fredags ettermiddag eller lørdag. lenge siden jeg har kjørt det stykke, men tar det mang timer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 29, 2011 sitter å spekkulerer med en kompis om å dra. litt usikker på om det blir fredags ettermiddag eller lørdag. lenge siden jeg har kjørt det stykke, men tar det mang timer? D e ikke nå å spekkuler på, bare å bli me My hygelige folk som ska dit 5-6 tim bruke du "normal kjøring" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 29, 2011 noe plass der det står noe om treffet eller? alldri vært på noe sånt før så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 29, 2011 noe plass der det står noe om treffet eller? alldri vært på noe sånt før så... Gå in på "Treff" og så "VACN Hovedtreff-Våler 2011- 4-5juni" Så finn du d.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 29, 2011 Enig, ingenting å spekulere på Chris:) Kjør! Var jo der selv i 09, da på bane med S6'n..Var et meget velykket treff, morro, mye pent å se på og fikk hilst på en del klubbmedlemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 30, 2011 Avgang fra Stjørdal fredagen ved lunsjtider. Stopp i Tr.heim. Er da avgårde i god tid før rushet og er forhåpentligvis installert i behagelig tid før kveldens ablegøyer. Vi tar med campingvogn og det må da bli Støa Camping. http://www.visitvaaler.no/villmark/overnatting/stoa_camping.html og http://www.finnskogen-turistforening.no/ft_iakart/ov61.html Flere trøndere der? Støa Camping her også Men camper i hytte vi da. Var utrolig billig der synes jeg, selv om jeg vet standarden ikke er noe luksus akkurat Har bodd der under et gatebiltreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 30, 2011 lett å få seg campingplass om man kommer lørdag på formiddagen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 30, 2011 MF 6460 for å trekk båt Ska du nedover? Massy Harry;) Hehe..Nei, jeg er nok på jobb:( Dagstur fra Afrika blir i lengste laget for min del: rolleyes Får satse på å få pusset opp et lite prosjekt til neste vår, da blir det nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 31, 2011 lett å få seg campingplass om man kommer lørdag på formiddagen eller? Tenker du på campen ved banen så er ikke det noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 1, 2011 Tenker du på campen ved banen så er ikke det noe problem bare å komme med vogn å sette opp der da som jeg sjønner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 1, 2011 Jepp, er bare å rigge seg til der man føler for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 1, 2011 Æ å vil!!!!! Fainnt ailltså..irritere mæ grønn over at æ e på jobb! Får satse på å kom sterkar tebake neste år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 2, 2011 Kjører dere ca 12.00 dere også da? Kunne kjørt ilag til ca.Berkåk kanskje!! Fremdeles litt usikkert med Roger, men Erik og jeg starter kl.12.00 fra Statoil v/Maskinagentur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 2, 2011 Fremdeles litt usikkert med Roger, men Erik og jeg starter kl.12.00 fra Statoil v/Maskinagentur OK! Stikk innom Statoil Klætt da! Er jeg ikke der 12.10 kan dere kjøre videre!! Hei å hå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 2, 2011 Kommet meg ned til hamar nå. Her er det knall sol! Så dette blir bra! Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 2, 2011 Stiller som dedikert fotograf i år jeg da.. Gleder meg fælt alikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 3, 2011 Fremdeles litt usikkert med Roger, men Erik og jeg starter kl.12.00 fra Statoil v/Maskinagentur Ser dessverre litt mørkt ut å få ferdig Coupe'n For mange småting som tar alt for lang tid å fikse dessverre For få noen timer på øret og så se om ting faller på plass i løpet av dagen slik at en sen avreise fredags kveld/natt til lørdag evt er en mulighet. Man må ha håpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 3, 2011 Ser dessverre litt mørkt ut å få ferdig Coupe'n For mange småting som tar alt for lang tid å fikse dessverre For få noen timer på øret og så se om ting faller på plass i løpet av dagen slik at en sen avreise fredags kveld/natt til lørdag evt er en mulighet. Man må ha håpet Ja,alt må være i orden før avreise.Konsekvensene er for store hvis ikke. Krysser fingrene for at det går bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 3, 2011 Synd med det ja Roger. Krysser fingrene for at du rekker og komme nedover senere idag. Vi fra stjørdal regner med og passere trondheim rundt 12 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...