Vurderer en 98' Caddy 1,4 bensin med "ukjent" motorproblem

Anbefalte innlegg

Har sett så vidt på en 98' Caddy 1,4 bensin som skal brukes som "slengebil" i/til og fra byen..

Stiller ikke så store krav, men da den ene jeg ringte på hadde et lite problem så ville jeg finne ut av hva som kan gjøre at problemet oppstår samt hva som evt. kan gjøres :)

Har ikke sett på bilen, men utifra hva selger sier så må bilen ha startgass etter 3-4 dager uten start.. Han sier også at møller hadde sett på problemet og at den "bare var sånn"...

Jeg er ikke den med størst mekanisk bakgrunn, men stiller meg på en måte tvilende til at det ikke er noe og få gjort noe med? : klø :

Noen som har hørt om lignende problem og/eller veit hva som må gjøres?

--

Alex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ikke være en tilbakeslagsventil ved bensinpumpen som er gåen som gjør at bensinen sakte siger tilbake, evnt i tillegg kombinert med en småtvilsom bensinpumpe som bygger trykket sakte opp igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.