Hvem skal til VACN Hovedtreffet?

Anbefalte innlegg

Mange som er klar for tur til Våler neste helg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som er klar for tur til Våler neste helg? :)

 

Var planen inntil denne uken kom og bilen fortsatt ikke er levert til mekaniker:( Får vel utsette

oppgraderingene til neste sesong selv om jeg hater å vente: bh : Har dessuten fått meg hus no så

dette krever både tid og masse peng. Har forresten bestilt hytte på elverum camping om noen vil overta

(om det går)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e klar som ett egg!,når har folk planer om å reise,har fri fredagen,så er litt sugen på å komme meg tidlig avgårde,håper det er flere som har tenkt det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv kommer jeg (og min bror) til å kjøre lørdags morgen en gang, så har vi 1 natt på Elverum kamping.

Håper det er noen som kjører denne dagen også, moro med kolonnekjøring!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som er klar for tur til Våler neste helg? :)

 

Er superklar! Kjører sikkert nedover torsdag etter Vårmønstringen på Lagunen hvis alt går som planlagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er superklar! Kjører sikkert nedover torsdag etter Vårmønstringen på Lagunen hvis alt går som planlagt.

 

: vinke : Da er vi to..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kommer forhåpentlig vis med kusma quattro`en, vist eg får den klar, skal på lakk i helga :o og broderen med audi 100 10vt :) kjører utpå fredagen ein gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Er mulig jeg og Vidar M. kaster oss med i en kolonne her. Vi reiser fredagen, men når er uvisst....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hamrer ut et forslag her nå,

 

Gullbotn ved Trengereid fredag 10.30

Inne på rasteplassen ved kiosken. Høres det greit ut å ta som utgangspunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hamrer ut et forslag her nå,

 

Gullbotn ved Trengereid fredag 11.00

Inne på rasteplassen ved kiosken. Høres det greit ut å ta som utgangspunkt?

 

Jeg hadde håpet på å komme avgårde enda litt tidligere,men vi får se hva stemningen er her etterhvert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde håpet på å komme avgårde enda litt tidligere,men vi får se hva stemningen er her etterhvert..

 

Tar fri fredagen, så hadde vert fint å komme av gårde i 10 tiden fra Bergen så vi kan slappe av litt fredag kveld med noen kalde.

Men det passer vel ca med trengereid kl. 11.00 . Ellers er det fint om noe kjører ca 30min i forveien ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar fri fredagen, så hadde vert fint å komme av gårde i 10 tiden fra Bergen så vi kan slappe av litt fredag kveld med noen kalde.

Men det passer vel ca med trengereid kl. 11.00 . Ellers er det fint om noe kjører ca 30min i forveien ;-)

 

Ja vurderer å ta fridagen selv også, rundt 11-tiden ved trengereid høres ut som en god plan:)

Om det blir kongevær så reiser jeg gjerne tidligere slik man kan nyte godværet på kampingen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en tre-fire biler som sånn halvveis har avtalt avreise fra trengereid kl.10,men kommer vel ikke så langt før mr.Matre tar oss igjen kjenner jeg han rett;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da endret jeg forslaget til å passe mere midt i : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da endret jeg forslaget til å passe mere midt i : smil :

 

Høres bra ut Lars,satser på det passer for de fleste,er jo meldt kanonvær foreløpig,så dette ligger an til å bli en storveis helg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Lars,satser på det passer for de fleste,er jo meldt kanonvær foreløpig,så dette ligger an til å bli en storveis helg!!

 

da har jeg satt opp kl 10:00 på kalenderen;)

Nå er det bare til å krysse fingrene for at det blir godvær!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar fri fredagen, så hadde vert fint å komme av gårde i 10 tiden fra Bergen så vi kan slappe av litt fredag kveld med noen kalde.

Men det passer vel ca med trengereid kl. 11.00 . Ellers er det fint om noe kjører ca 30min i forveien ;-)

 

Vi kjører en del tidligere. Kan holde deg orientert. Send meg mobilnummeret ditt på pm. Har mistet det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig å bli med bortover... Har fri helt fra onsdagen, så har jo muligheten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar som ett egg med vinterdekk jeg : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle...men hadde plutselig ikke råd: bh :

Neste år blir det butikk:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planar om å reisa eg og men var forsein te å bokka hytta og Telt e ikkje noko tema ;)

MEN NESTE ÅR :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører fra Førde med en gjeng ca 17.00 fredag etter jobb:( Satser på været blir like bra som i fjor og at stemningen på Campingplassen er minst like bra og at bilene holder, gjenta suksessen fra ifjor!=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ivertfall nedover med golfen, og Stig & søsteren min skal nedover i den gule polo'en fra ifjor :) vi kjører vel før 4 fra nesttun satser vi på :D håper det blir like bra vêr og stemning så ifjor! blir helt konge da : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hamrer ut et forslag her nå,

 

Gullbotn ved Trengereid fredag 10.30

Inne på rasteplassen ved kiosken. Høres det greit ut å ta som utgangspunkt?

 

Jeg blir med på den tenker jeg!

Hadde vert artig å fått ei, om så liten, kolonne bortover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser nå at jeg ikke kommer meg avgårde før en gang tidlig på lørdag. :o

 

Noen andre som skal kjøre da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.