#1 Skrevet Mai 24, 2011 Mange som er klar for tur til Våler neste helg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2011 Mange som er klar for tur til Våler neste helg? Var planen inntil denne uken kom og bilen fortsatt ikke er levert til mekaniker:( Får vel utsette oppgraderingene til neste sesong selv om jeg hater å vente: bh : Har dessuten fått meg hus no så dette krever både tid og masse peng. Har forresten bestilt hytte på elverum camping om noen vil overta (om det går) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2011 Eg e klar som ett egg!,når har folk planer om å reise,har fri fredagen,så er litt sugen på å komme meg tidlig avgårde,håper det er flere som har tenkt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2011 Selv kommer jeg (og min bror) til å kjøre lørdags morgen en gang, så har vi 1 natt på Elverum kamping. Håper det er noen som kjører denne dagen også, moro med kolonnekjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2011 Mange som er klar for tur til Våler neste helg? Er superklar! Kjører sikkert nedover torsdag etter Vårmønstringen på Lagunen hvis alt går som planlagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2011 Er superklar! Kjører sikkert nedover torsdag etter Vårmønstringen på Lagunen hvis alt går som planlagt. Da er vi to.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2011 eg kommer forhåpentlig vis med kusma quattro`en, vist eg får den klar, skal på lakk i helga og broderen med audi 100 10vt kjører utpå fredagen ein gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2011 -Er mulig jeg og Vidar M. kaster oss med i en kolonne her. Vi reiser fredagen, men når er uvisst.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2011 (endret) Bare hamrer ut et forslag her nå, Gullbotn ved Trengereid fredag 10.30 Inne på rasteplassen ved kiosken. Høres det greit ut å ta som utgangspunkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2011 Bare hamrer ut et forslag her nå, Gullbotn ved Trengereid fredag 11.00 Inne på rasteplassen ved kiosken. Høres det greit ut å ta som utgangspunkt? Jeg hadde håpet på å komme avgårde enda litt tidligere,men vi får se hva stemningen er her etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2011 Jeg hadde håpet på å komme avgårde enda litt tidligere,men vi får se hva stemningen er her etterhvert.. Tar fri fredagen, så hadde vert fint å komme av gårde i 10 tiden fra Bergen så vi kan slappe av litt fredag kveld med noen kalde. Men det passer vel ca med trengereid kl. 11.00 . Ellers er det fint om noe kjører ca 30min i forveien ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2011 Tar fri fredagen, så hadde vert fint å komme av gårde i 10 tiden fra Bergen så vi kan slappe av litt fredag kveld med noen kalde.Men det passer vel ca med trengereid kl. 11.00 . Ellers er det fint om noe kjører ca 30min i forveien ;-) Ja vurderer å ta fridagen selv også, rundt 11-tiden ved trengereid høres ut som en god plan:) Om det blir kongevær så reiser jeg gjerne tidligere slik man kan nyte godværet på kampingen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2011 Vi er en tre-fire biler som sånn halvveis har avtalt avreise fra trengereid kl.10,men kommer vel ikke så langt før mr.Matre tar oss igjen kjenner jeg han rett;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2011 Ok, da endret jeg forslaget til å passe mere midt i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2011 Ok, da endret jeg forslaget til å passe mere midt i Høres bra ut Lars,satser på det passer for de fleste,er jo meldt kanonvær foreløpig,så dette ligger an til å bli en storveis helg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2011 Høres bra ut Lars,satser på det passer for de fleste,er jo meldt kanonvær foreløpig,så dette ligger an til å bli en storveis helg!! da har jeg satt opp kl 10:00 på kalenderen;) Nå er det bare til å krysse fingrene for at det blir godvær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 27, 2011 Tar fri fredagen, så hadde vert fint å komme av gårde i 10 tiden fra Bergen så vi kan slappe av litt fredag kveld med noen kalde.Men det passer vel ca med trengereid kl. 11.00 . Ellers er det fint om noe kjører ca 30min i forveien ;-) Vi kjører en del tidligere. Kan holde deg orientert. Send meg mobilnummeret ditt på pm. Har mistet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2011 Hadde vært artig å bli med bortover... Har fri helt fra onsdagen, så har jo muligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 28, 2011 Klar som ett egg med vinterdekk jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 28, 2011 Jeg skulle...men hadde plutselig ikke råd: bh : Neste år blir det butikk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 29, 2011 Hadde planar om å reisa eg og men var forsein te å bokka hytta og Telt e ikkje noko tema MEN NESTE ÅR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2011 Kjører fra Førde med en gjeng ca 17.00 fredag etter jobb:( Satser på været blir like bra som i fjor og at stemningen på Campingplassen er minst like bra og at bilene holder, gjenta suksessen fra ifjor!=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 29, 2011 Jeg skal ivertfall nedover med golfen, og Stig & søsteren min skal nedover i den gule polo'en fra ifjor vi kjører vel før 4 fra nesttun satser vi på håper det blir like bra vêr og stemning så ifjor! blir helt konge da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 29, 2011 Bare hamrer ut et forslag her nå, Gullbotn ved Trengereid fredag 10.30 Inne på rasteplassen ved kiosken. Høres det greit ut å ta som utgangspunkt? Jeg blir med på den tenker jeg! Hadde vert artig å fått ei, om så liten, kolonne bortover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 29, 2011 Ser nå at jeg ikke kommer meg avgårde før en gang tidlig på lørdag. Noen andre som skal kjøre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...