#26 Skrevet Mai 29, 2011 Hadde planar om å reisa eg og men var forsein te å bokka hytta og Telt e ikkje noko tema MEN NESTE ÅR Har hytte te deg Kjell. men eg ringer å avbestiller om ingen vil overta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 29, 2011 Huff, jeg var klar tom igår. Så fikk jeg vite at nye sommerhjula kommer ikke før på mandag den 6 juni Er litt redd å kjøre nedover på slicks... Dekka ligger ca på mellom bør og må-skiftes dybde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 29, 2011 Har hytte te deg Kjell. men eg ringer å avbestiller om ingen vil overta. kortid i frå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 29, 2011 Fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 1, 2011 Jeg og Endre kjører Fredagen, stiller på Trengereid kl 10.30.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 1, 2011 Endring i planene for min del, får ikke reist fra Bergen før 15-16 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 2, 2011 Møter ved Trengereid 10.30. Kommer kaaaanskje 5-10min forsinket, men skal prøve å være i rute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 2, 2011 Jeg får rett og slett ikke tid, bilen er ikke klar, nettopp ferdig med 3 eksamener, venter en ny på tirsdag: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 2, 2011 Sitter på Elverum Camping! God stemning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 2, 2011 Sitter på Elverum Camping! God stemning. Like dårlige veier nedover som i fjor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 2, 2011 Like dårlige veier nedover som i fjor? Ikke så gale som i fjor, men var et lite stykke. Gikk helt greit. Når kjører dere i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 2, 2011 Ni-halv ti satser vi på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...