#1 Skrevet Mai 24, 2011 Hei Jeg har en passat 3b 2000 modell og har problemer med kjørelys bak og park foran på begge sider:( Er det noen som kanskje vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2011 hva er problemet. du må nok komme med litt mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg skulle koble tåkelys foran på bilen inn på den lysbryteren i bilen, så prøvde så satte jeg ledningen fra tåkelysene inn på hver kobling i lysbryteren for og se hvem som fungerte:) også smalt det og da funket ikke park og kjørelys bak på venstre side først også noen dager etterpå så fungerte ikke park og kjørelys bak på høyre side? Hehe:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2011 Har målt spenningen ut fra sokkelen pærene skal sitte i og den får ikke nok spenning, også har jeg sjekket sikringene og det ingen av de som har gått heller:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...