Anbefalte innlegg

Hører folk sier at høytrykkspyler får asken til å oppføre seg som sandpapir.

Avfetting dreper vell min swissvax??

 

What to do...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke hageslange på det verste for så å bruke høytrykk? Men regner uansett med at voksen beskytter mye...

 

Men vanskelig dilemma ja : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overdreven bruk av avfetting dreper voksen ja, men en gang i ny og ne gjør ikke noe.

Bruker du Quick Detailer eller sprayvoks etter vask også har du beskyttet bil i lang tid fremover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig avfetting (f.eks Prickbort) og riktig APC (Surfex HD - 1:30) dreper vel ikke Swissvaxen så fort da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

APC (Surfex HD - 1:30)

 

Men så kan det diskuteres verdien av Surfex i 1:30, da kan man like gjerne drite i det mener jeg.

Trenger ikke behandle asken på noen annen måte enn annet veistøv, bruk masse vann når du skal vaske bil uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noen nevneverdig erfaring med aske, og hvor godt det fester seg, men jeg tenker vel at en god skumlegging og avspyling med rennende vann er en god idé? evt. Evt. med avfetting først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.