#1 Skrevet Mai 25, 2011 Noen som vet om det lar seg gjøre i bergen og omegn? Firma eller privat, alt av interesse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2011 sjekk ut disse... Bergen Eloksal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2011 fornikling , tror jeg nærmeste er i Drammen, Sørligaten eller noe mener jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2014 Fant du ut noe med eloksering? Er det eventuelt komt noen nye firma'er siden denne tråden, eller noen andre som har erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2014 Bergen eloksal er i full vigør, bruker de litt på jobb. I Drammen hadde vi noe vi kalte nikleverkstedet som holdt på med fornikling, om de holder på fortsatt aner jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...